kolmapäev, 22. oktoober 2008

Äripäev innoveerib netireklaami

Kahjuks jäi eile screenshot tegemata, aga eile avanes Äripäeva lugejale nende saiti minnes enam-vähem selline pilt:

Foto NAGI's: Äripäeva uus esileht

kus musta osa asemel oli kena Nordea krediitkaardi reklaam.

Miks peaks olema lehe sisu peal väike bänner, kui saab ka vastupidi - bänneri peal väike lehesisu. Eks on ka USA suurtest väljaannetest tuntud vahelehed, mida jätkuvalt kasutab nii Forbes kui paljud Cneti väljaanded.

Tore näha, et Äripäev tahab ja julgeb jätkuvalt uusi julgeid netireklaami formaate katsetada.

Või mida arvad sina?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Selle laadse reklaamiga alustas juba mõni aeg tgsi lastepornoportaal rate.ee kus oli külmalt tausta pildiks pandud mingise järjekordse sendioksjoni reklaam ja iga klikk mille mööda tegin lõppes lingile klikkimisega.

Anonüümne ütles ...

Tegelikult on enam kui aasta tagasi teinud hoopis vingema lahenduse Bookinghousele. Lehel minnes avanes lehe peal läbipaistval layeril maailma kaart. Kaartil said lennukit vedada erinevatesse sihtkohtadesse ja vaadata pakkumisi. Ja kui ei meeldinu reklaam oli suur punane nupp millest seda sulgeda.
Nii võimast reklaami pole siini veel keegi rohkem valmis viitsinud meisterdada.