teisipäev, 7. oktoober 2008

IAB: netireklaami 15,2% kasv

IAB teatel kasvas esimese poolaasta netireklaam eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 15,2%. Q2 võrreldes eelmise aastaga oli 12,8%. IAB pikema PDFi leiab siit.

52% hinnamudelitest oli tulemuse ja 44% CPM põhised. Enamus tulemusreklaamist moodustab otsingureklaam, millest suur osa on Google Adwords ja teised kontekstipõhised tekstireklaamid.

Eestis kasvab netireklaam sel aastal esmakordselt heal juhul üle 250 miljoni krooni piiri, kuid ma ei peaks võimatuks ka 275 või enamat krooni.

Loodetavasti hakkab ka EMOR sarnaselt IAB'le netireklaami hulka arvestama ka kuulutusi, e-posti reklaami ja muid asju, mis rahvusvaheliselt netireklaami hulka loetakse. Oleks kõigil lihtsam.

edit, lisatud EMORi kommentaar: Kogume ka seda infot. Hetkel oleme kvartaliülevaadetest kuulutused välja jätnud, kuid meil on need olemas. Paar kuud tagasi kirjutasime ühe artikli Ärielus, kus andsime koos kuulutustega kohta hinnangu – "Hinnanguliselt võib aga eelmise aasta internetireklaami mahuks koos kuulutustega arvestada veidi üle 200 miljoni, st kuulutused lisasid bänner-reklaami mahule ligi ühe kolmandiku."

Kommentaare ei ole: