Harward Business Review kirjutab, kuidas offline füüsilise poeketi müügitulemused kasvasid online reklaami mõjul tohutult.
Loodan, et ka Selveri selle nädala kartulisalati ja muude produktide bännerid Klikivabriku võrgus andsid sarnast tulemust. Olen ise hea näide inimesest, kes kunagi ühtegi bännerit ei kliki. Küll jäävad mulle väga hästi meelde bännerite brändid, visuaalid ja sõnumid, mis hiljem minu ostuotsuseid mõjutavad. Paljud näiteks Delfi lehe keskosas või äärtes olnud reklaamid Starmanilt, SEB'ilt, BIG'ilt ja teistelt on mulle aastateks mällu sööbinud. Ja ei tasu arvata, et mu aju nende brändide tuntuse põhjal nüüd oma ostuotsuseid ei tee. Brändireklaam veebis on võimas relv.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
1 kommentaar:
Trükiviga: Harvard
Postita kommentaar